LADY GAGA

Igårkväll var det äntligen dags. Vi samlades hemma hos Billings, det blev god middag för sex stycken förväntansfulla tjejer. Vi hoppade in i taxin som tog oss till Malmö Arena. Jag hade höga förväntningar och blev verkligen inte besviken! Vi hade ståplatser och hamnade riktigt bra, nära scenen och jag såg hur bra som hellst. Hon var helt fantastisk och jag bara älskade varje minut av showen. Hon bjöd på allt från allsång, brinnande piano, heta dansare, bilar på scen och tillsist ett jättelikt monster som kommer infarande. Hon pratade emellan låtarna om hennes uppväxt, mobbning, ideal och hon försökte sig även på att prata lite svenska med oss. Stod och skrek och hoppade i två timmar och var helt slut när det var över, men ville ändå bara ha mer. Jag tog lite bilder som jag tänkte dela med mig av:

Får ni chanse att se Lady Gaga live så gör det. Hon är grym !

ni

 j

mo

mi

p

ko

ko

ko

ji

nu

cr

o

mio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0