Musikalsöndag

Johan Glans förgyllde helt klart min söndag. Shit vad rolig han är och han gjorde hela föreställningen, bara han öppnar munnen så skrattar jag. Eller egentligen räcker det att titta på honom, hans minspel är sjukt kul. Gänget från Hipp hipp var ju också med och dem är inte så tokiga dem heller, vilket gäng. 

Varje år är vi med släkten och tittar på musikal, har liksom blivit en tradition. Men årets föreställning måste nog vara den bästa hitills, jag älskar musikaler. Varför blev man inte musikalartist? tjaa kanske för att jag varken kan sjunga eller dansa, haha. Men vilket fatastiskt yrke det måste vara, dem såg ut att ha så roligt hela tiden. Man försvinner liksom in i en annan värld bland musik och alla vackra färger på scenen.

Dagens tips: SE DEN !

nji

mo

mo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0