Myshelg

Igår var det match i Lund, vi mötte Farmen. Spelet stämde inte riktigt och vi hade många tekniska fel. Men vi vände det i andra halvlek och vann tillslut med fyra bollar. Skönt med ytterligare en vinst och nästa helg vänder serien, då möter vi alltså Farmen hemma.

På kvällen så var mina föräldrar hemma hos oss, vi lagade mat tillsammans och bara tog det lugnt. Vi drack lite vin, spelade kort alla fyra och hade en riktigt härlig lördagkväll.

Att få sova ut idag var helt underbart, har variit riktigt sliten denna helgen. Mamma frågade om jag vill följa med till Vellingeblomman, vilket jag inte kunde säga nej till. De har en enorm julutställning och jag handlade lite nytt till lägenheten. Det är ju första advent nästa helg, hur sjukt är det?

nji


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0