Onsdag

Morgonen började i kaos, sprang runt i hela lägenheten och kunde inte hitta mitt bankomatkort och körkort.  Letade överallt och klockan tickade, var tvungen att köra iväg utan då jag haft min sista fältdag idag. Såklart hade jag inte så mycket bensin kvar på bilen och pengar hade jag ju inga. Det var bara att hoppas på att jag hade gud på min sida idag och köra iväg. (Jag klarade mig!)

Fick förfrågan om jag ville hoppa in och jobba extra på den förskolan jag är på. Blev riktigt glad av att bli tillfrågad. Men också för att jag verkligen behöver lite extra pengar, då jag försöker klara mig utan några studielån. Så både imorgon och på fredag ska jag hoppa in och jobba, känns riktigt bra :)

Sjukt tråkigt väder har det varit idag!

af



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0