Rastlös

Eftersom jag lämnade in min hemtenta igår så är jag ledig idag, riktigt skönt faktiskt. Dock är jag väldigt rastlös av mig och känner att jag snart klättrar på väggarna här hemma. Alla andra pluggar eller jobbar idag, så ingen som har tid att underhålla mig ;)

Men jag får väl ta tag i allt tråkigt som måste göras här hemma, som att städa, tvätta och laga mat. Ikväll ska jag iallafall köra till Hörby för att träna lite handboll. Hoppas på att min fot är bättre idag, har en muskelbristning som inte vill ge med sig. Finns inget värre än skador som hindrar en från att träna, blir galen av att sitta still.

En härlig bild från Fuengirola, snart tre månader sen. SJUKT !

jfwn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0