Sjukstuga

Idag mår jag inget vidare.. ont i nacken, tjock i halsen och känner mig lite febrig från och till. Har bara legat i soffan hela dagen, försökt att planera lite inför min Vft nästa vecka. Så tråkigt att vara sjuk och att vara hemma själv en hel dag. Patrik stack till jobb klockan åtta imorse och efter jobbet ska han till Malmö arena med Tulle och titta på fotbollsgalan, så han lär inte vara hemma förrens sent ikväll. Hade gjort mycket för att kunna sticka och träna idag, men energin räcker knappt till att gå ut och fixa mat.

Stackars mig ;)


sjuk


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch då! Krya på dig!

2010-11-15 @ 16:38:52
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0