Tre år? ♥

Ja idag har jag och Patrik officiellt varit tillsammans i tre år. Shit, vart tar tiden vägen? Men samtidigt känns det som jag har kännt honom i hela mitt liv. Märligt hur det kan vara så, eller hur? Vi flyttade ihop för 2,5 år sedan och sen dess har vi delat säng, somnat och vaknat brevid varandra, underbart. Vi har hunnit med att göra massa kul ihop, men jag tror och hoppas innerligt att vi får dela många år till ihop. 

Han är min själsfrände och bästa vän och den enda människan, som verkligen förstår mig och kan läsa mig som en öppen bok. Som får mig att skratta när jag igentligen bara bubblar av ilska. Älskar dig hjärtat ♥

vi

nbiu


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, har det redan gått tre år??? Jag kommer ihåg första kvällen :) Stort grattis till er!

2010-11-09 @ 11:54:21
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0