Alla ♥-dag

Alla ♥-dag är en fin dag. Visserligen en dag då affärerna vill tjäna pengar på oss, men även en dag som får oss att tänka till lite extra. Vi kanske behöver den här dagen för att stanna upp och inse vilka fantastiska människor vi har runt omkring oss. Ja man ska kunna uppskatta varandra alla dagar på året, men som sagt tycker jag ändå att den här dagen är fin. För mig handlar den inte bara om kärleken till Patrik utan även om kärleken till mina fina vänner och min underbara familj. Världen behöver lite mer kärlek!

Ett sms med ett par fina ord gör mycket, skicka ett du med :)


nkji


Kommentarer
Postat av: Malin A

Faktiskt sant, du är så klok Pillan..

2011-02-14 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0