En fartfylld helg :)

I fredags var både jag och Patrik lediga. Vi låg och drog oss i sängen ett bra tag innan vi begav oss till Burlöv för att käka frukost på Espresso House. Vi gick en runda där innan vi åkte vidare till Ica för att handla mat. På kvällen kom Tulle och Sisse hem till oss och vi åt gott och hade en riktigt trevlig spelkväll. Det var tjejerna mot killarna och vi möttes i kortspel, alias (ordförklaringsspel) och Wii Sports, såklart så vann vi tjejer ;)


När jag slog upp ögonen igårmorse så blinkade min mobil. Jag hade fått ett sms av Joanna 08.31 och jag trodde inte mina ögon, haha. Det blev iallafall frukost med min sköna böna nere på ett café i Limhamn. När vi käkat upp drog vi vidare till Linda och sen begav vi oss till Hörby för att se matchen mellan Dalhem - Lågan i div 3. Kände mig lite splittrad men hejjade på mina vänner i Dalhem och sen såklart mina lagkompisar i Lågan. Det blev iallafall Dalhem som drog det längsta strået i den matchen.


Igårkväll kom mamma, pappa, morfar och min morbror hit för att fira min födelsedag och jag fick massa fina presenter. Det blev en mysig kväll med min fina familj!


njio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0