Helgen

Efter en vecka med mycket skola, plugg och träning så var det riktigt skönt med helg. Fredagen spenderade jag tillsammans med Patrik och Tulle. Vi åt god mat, spelade wii och bara tog det allmänt lugnt. Lördagen startade jag på gymmet, körde ren konditionsträning med 1 mil på cykel, 5 km på löpbandet och 20 minuter på cross trainern, riktigt skön känsla efteråt. Eftermiddagen spenderade jag med Linda och Marie på Entré, vi shoppade, fikade och kollade bio. Vi såg Burlesque, med Cher och Christina Aguilera, som numera är en av mina nya favoritfilmer. Shit jag älskar verkligen när man rycks med av musiken i filmen och får gåshud när dem sjunger! Kvällen avslutades hemma hos Jojji med käk och lite melodifestival. En riktigt bra lördag helt enkelt :)

Enjoy the trailer  !




Kommentarer
Postat av: Pagge

Ge fan i att ha trevligt utan mig ;)

2011-02-06 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0