Migrän..

Igår kom den som ett brev på posten,
för det var ett tag sen jag fick det sist.
Det är samma händelseförlopp varje gång:

- först känner jag mig allmänt konstig
- sen flimmrar det för ögonen och jag börjar jag se konstigt
- jag blir extremt yr/trött och måste lägga mig ner
- känseln försvinner på olika kroppsdelar och kan helt domna bort
- sen somnar jag och sover i några timmar
 - sen vaknar av att jag måste kräkas
- sen mår jag dåligt hela dagen efter, med huvudvärk och yrsel.

Inget vidare alltså...
Hoppas på att jag ska må bra imorgon så jag kan bli människa igen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Usch då, krya på dig!

2011-03-01 @ 11:18:55
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0