Onsdag


Igår var det full rulle, möte på morgonen, jobb på dagen och match på kvällen. Matchen var mot Eslöv och det var en riktig kämparmatch som vi lyckades vinna. Det kändes skönt att det gick bra för mig, då ingenting fungerade förra matchen. Nu är det bara tre matcher kvar, det börjar närma sig slutet...

Vi var riktigt effektiva i skolan idag. Började med en bra föreläsning om Prealgebra ovh likhet, färskade upp minnet och fick prova olika övningar. Sen satte vi oss i vår grupp och gjorde klart två gruppuppgifter. Nu är jag helt slut och har slängt mig i soffan. Ska sova en timme nu innan jag sätter igång och städar och lagar mat.


Bye for now !

ko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0