Helgen

Helgen har som vanligt sprungit iväg och jag har umgåtts med massor av underbara människor. I fredags var det ju tjejerna som gällde, i lördes var det match och sen middag med Emma och Daniel. Söndagen spenderades på Ikea med familjen. Mamma och pappa är sugna på ett nytt kök så jag var mest med som smakråd.

När det är söndagskväll så är ju som vanligt min fina Joanna hemma hos oss. Höjdpunkten på kvällen var ju premiären av Big Brother. Det är ju extra kul att kolla nu när där är en Hörbybo med, nämligen Martin Granetoft. Känns sjukt skumt att se honom på tv, men jag tror att han kan lyckas riktigt bra därinne :)

Go Martin !

j


Kommentarer
Postat av: anonym

haha martin raggar ju på transan ;D

2011-02-21 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0