En lördag

Igår var det hemmamatch mot Kristianstad som gällde. En match som vi började bra men slutade sämre. För min del så var det den sämsta match som jag spelat denna säsongen, det var verkligen inte min dag. Vi förlorade med en boll, så det var såklart lite surt, men så är det ju i sportens värld.

Kvällen avslutades desto bättre med mina fina malmöflickor (Joanna, Marie och Linda), som hade tagit sig till Hörby för att hejja på mig. Efter matchen begav vi oss tilbaka till Malmö och gick ut för att fixa något att äta. Jag beställde mat från Greekway medan de andra ville ha sushi, som inte riktigt är min grej (än) haha. Vi drog oss hem till Linda för att käka och fortsätta kvällen där. Det blev mys i soffan, tv-tittande och så spelade vi pictionary, riktigt kul! 

Ni får mig att må så bra tjejer, tack ♥

kjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0