Fredag

Jag låg på sidan, jag slog upp ögonen och såg hur Patrik gjorde detsamma. Vi tittade på varandra, sen på klockan... klockan var tolv! Inte likt oss att sova så länge, men skönt var det. Patrik åkte ner till jobbet för att jobba några timmar medans jag har dukat fram en enorm frukost: vaniljyoghurt med bär, macka med makrill och kokta ägg. Riktigt gott, jag har väl nämnt att jag älskar frukost? ;)


Det blir en väldigt lugn fredag då jag inte är helt frisk. Vaknade med halsont och täppt näsa idag igen, drygt. Imorgon måste jag vara frisk för då ska vi till Hörby för att fira Mimmans 25års/examensfest. Ser fram emot det jättemycket och tror att det kommer bli en riktigt bra och rolig kväll !


Bjuder på en osminkad Pernilla i nattline, halv två en fredag ;)


nj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0