Garderobsrensning

Fick lite tid över och bestämde mig för att ta mig an min garderob. Har vikt allt och lagt dem i snygga högar. Jag har ävenn rensat ut en del kläder som jag inte använder längre och så hittade jag ju lite kul som man glömt bort att man hade. Jag älskar att shoppa nya kläder men denna vintern har jag inte handlat alls mycket. Dels för att jag inte tycker att vinterkläderna är så roliga och sen för att spara in lite, då jag faktiskt har mycket kläder redan. Men snart kommer alla fina vårkläder in i butikerna och då blir det svårt att låta bli...

Hur shoppingtokiga är ni?


nmk


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag handlar alldeles för mycket kläder, men denna vintern har jag faktiskt också försökt att begränsa mig eftersom jag har så mycket redan och inte har plats med så mycket mer.

2011-01-17 @ 13:27:32
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0