I´m back !

Nu har det både varit jul, mellandagar, nyår och allt vad det innebär. Denna tid på året är verkligen dagar då jag slappnar av och ägnar all min tid åt familj och vänner, de som betyder allra mest. Det har hänt mycket, men jag har samtidigt tagit varje dag som den har kommit och försökt att inte planera så mycket i förväg.

Nyårsafton firade jag och Patrik tillsammans i år, hemma hos Tulle och Sisse. Basti, en kompis till Patrik och Tulle var också med och förgyllde kvällen. Sisse bjöd på fantastisk mat med skaldjurpaj, oxstek och citronpaj. Vi hade en fantastisk kväll med massa lekar och tokigheter.

År 2010 var året då...
- Högskolestudierna gick jättebra.
- Jag jag gjorde come back i IK Lågan.
- Patrik och jag renoverade hela lägenheten.
- Jag tillbringade större delen av sommaren på Skånes Djurpark.
- Jag insåg vilka mina riktiga vänner är.
- Vi tillbringade en underbar vecka i Fuengirola.
- Det hände massa roligheter !

Om jag har något nyårslöfte?
Japp, vi bestämde allihopa tillsammans under nyårskvällen att vi ska åka på en skidsemester tillsammans under nästa vintersäsong. Ett bra löfte tycker jag :)

nmkj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0