Monday !

Måndagmorgon och jag är helt ledig, känns sjukt skönt. Dagen är fullplanerad ända fram tills klockan tio ikväll. Ska snart ta och gräva fram min bil nere på gatan, den ska tankas och sen ska jag köra ner till Toss och låna lite kurslitteratur av henne. Hon åker iväg till Thailand imorgon och blir borta en månad, så får vinka av henne ordentligt idag.

I eftermiddag ska jag fika med Linda och Joanna nere i stan, ska bli kul att träffa mina fina vänner. Joanna har ju varit i Barcelona nu så jag hoppas att hon har lite kul skvaller att bjuda på. Sen ikväll så ska jag köra till Hörby för att träna handboll, första handbollspasset på väldigt länge och det ska bli riktigt härligt. Var lite trött på det i slutet, men nu är suget större än på länge !

Handboll är kul :)

jui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0