Onsdag

Eftersom vi avslutade vår kurs i måndes och inte börjar den nya förrens på torsdageftermiddag, så har jag bara njutit av att vara ledig. Har verkligen bara tagit det lugnt och vilat upp mig. Igårkväll var det handbollsträning med mycket boll, vilket var kul. Att sen Sverige gör en riktigt dålig match och förlorar mot Argentina är ju mindre kul. Vi har iallafall bokat biljetter till mellanrundan, som Sverige ska spela i Malmö, hoppas dem spelar bättre då.

Idag har jag städat lägenheten, fixat med ekonomin och csn. Klarade mig utan lån hela höstterminen och ska försöka låna så lite som möjligt under våren också. Ringde min praktikplats och satte upp mig som vikarie där, dem blev jätteglad att jag ringde och lovade att ringa så fort dem hade något. Saknar verkligen både barnen och den underbara personalen jättemycket :)

Snart ska jag snygga till mig och ta mig ner till Entré, för att möta upp Malin. Vi ska bara ha en mysig eftermiddag med fika och shopping. Hoppas att det har kommit in lite fina vårkläder i butikerna nu och att alla tråkiga stickade vinterkläder är borta!

,lo




Kommentarer
Postat av: pagge

Din lilla myzzzizzz

2011-01-19 @ 16:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0