Torsdag

Idag hade vi opponering på vårt arbete i skolan. En helt ny erfarenhet för mig och nu ska vi finslipa det sista innan vi lämnar in det slutgiltiga arbetet. Mitt matproblem har fortsatt idag, när jag väl har fått i mig mat så kommer illamåendet krypandes. Har även haft feber från och till under dagen, så träning var ju bara att glömma. Även haft en grym halsbränna, vilket jag aldrig haft problem med tidigare. Usch vill bara få må bra nu så jag kan träna och njuta av allt runtomkring.

Har även hunnit snacka lite med min fina vän Emelie nu under kvällen. Hon befinner ju sig på andra sidan jordklotet, nämligen i Argentina. Kul att höra ifrån henne och skönt att veta att hon har det bra.

Sen vann ju Sverige sin premiärmatch i VM, även om spelet inte var det bästa. Har förresten fått biljetter till några matcher nästa vecka av Pagge ♥ Vi ska spana in massa snygga handbollshunkar ;) Tänk att världens bästa handbollsspelare är i samma stad som mig just nu, hur galet är inte det?

jmik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0