Vårkänslor & förkylning

Kursintron gick bra och jag hamnade i den gruppen jag ville, alltså med de tre tjejerna som jag redan känner och känner mig trygg med. Kursledaren verkade bra och jag tror jag kommer lära mig massa nytt de närmaste tio veckorna. Härligt att känna lite motivation. Det var någon som undrade vad jag mer skulle läsa för kursen. Efter mattekursen så ska jag läsa samhällsorienterade ämnen, Läs- och skrivinlärning och tillsist naturkunskap, vilket jag också ser fram emot jättemycket :)

Vädret i Malmö idag har ju varit helt underbart, klarblå himmel och den fina solen var framme. Får massa ny energi av det vädret, vill bara ha vår och värme nu. Tyvärr har jag nu åkt på världens förkylning och jag börjar även känna av smärtor i halsen. Är nu helt beroende av strepsil, som verkligen lindrar bra. Så det blir ingen träning för mig ikväll. Känns inte värt att bli ännu sämre, kan ju dessutom vara direkt farligt att träna med halsont. Riktigt tråkigt då jag bara vill träna handboll, nu nu nu! Men jag blir kanske inte så populär om jag kommer dit och smittar ner alla dem andra tjejerna!


nk





Kommentarer
Postat av: Gyllarp

Prova zyx!!!! Dom är skit bra, men dyra :)

Pussah

2011-01-20 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0