Curling

Igår tog det emot att köra till Hörby för att träna. Serien är slutspelad och handbollssäsongen är snart lider mot sitt slut. Att pendla 12 mil för att träna/spela fyra ggr i veckan är riktigt drygt. Nu känner jag att jag vill träna mer på friskis, tycker det är sjukt skönt att träna själv och gå på olika sorters pass. Det är kul att kunna variera och själv lägga sina träningstider.

Iallafall så fick vi en överraskning när träningen skulle börja. Vi skulle nämligen inte träna handboll utan vi åkte till Glimåkra med herrlaget och spelade curling. Det var första gången jag gjorde det men det var riktigt kul. Svårt i början men man fick till det lite bättre på slutet. Jag var hemma sjukt sent, men det var det värt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0