Done and done !

Mattetentan är nu skriven och det kändes faktiskt bra efteråt. Vi ska få svar nu i veckan så det är bara till att hoppas på det bästa! På eftermiddagen så blev det lunch och shopping med Joanna, eller hon shoppade och jag hjälpte till, hehe. På kvällen blev det konditionsträning i form av IW, riktigt skönt efteråt.

Trodde att denna veckan skulle blir en lugn vecka, men ack nej. Har fått massa jobberbjudande, som jag tacksamt tagit emot och helt plötsligt är veckan fullbokad. Malin har precis varit här, vi har planerat inför sista redovisningen och snart ska jag bege mig till Bara för att jobba några timmar.

Ha en fin dag i solskenet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0