Fix & Trix


Idag tog jag min lilla bil på en tur till Hörbyhåla. Åkte till Pernilla som klippte och färgade mitt hår. Har levt som mörkhårig riktigt länge så nu var det dags för en liten förändring tyckte jag. Känns lite ovant just nu men jag är riktigt nöjd med resultatet, Efter det så blev det en liten fika med mamma och syster innan jag begav mig tillbaka till Malmö. Har varit några ärende på Mobilia och nu sitter jag redo för kvällens trevligheter. Några tjejer kommer snart hit innan vi tillsammans beger oss till Jojji som ska ha avskedsfest. Hon ska nämligen flytta till Australien, for good. Riktigt tråkigt känns det, då Jojji är världens sötaste tjej, kommer verkligen sakna henne. Men det är ju verkligen en anledning för oss att ta oss ner till Australien.

Ha en riktigt bra fredag!
Vad tycker ni om håret? ;)



Kommentarer
Postat av: Jojji

Superfin i håret! Verkligen askalas snyggt!

2011-03-12 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0