I Made it !


Jag trivs med att plugga, då jag kan planera mycket av min tid själv. Men det gäller att ha självdiciplin och och plugga på egen hand, vilket kan vara svårt ibland när det finns en massa annat roligt att hitta på. Nu de senaste veckorna har jag ju läst Matematik, vilket aldrig har varit mitt favoritämne. Det har krävts en hel del pluggande för att förstå alla grunderna och under tentaveckan så var jag nergrävd bland böckerna. I måndes så skrevs tentan och idag kom domen. JAG FICK VG, hade bara fyra fel och jag är så sjukt stolt och glad just nu. Allt slit har verkligen lönat sig. Nu är det redovisning imorgon och sen kan jag lägga denna mattekursen bakom mig, med gott samvete.

 I fucking made it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0