Tentaångest

Igår var det lördag och jag hade en mysig dag med mina föräldrar. Först var jag smakråd åt deras nya köksplaner, sen åkte vi till Burlöv Center där vi lunchade och jag hittade lite snygga vårplagg :) På kvällen kom Patrik hem och vi lagade alla en riktigt god middag med grillat kött, ungsbakade Grönsaker med goda såser till. Sen blev det kortspel och tv-tittande. Idag har jag pluggat hela dagen, för imorgon smäller det. Uppstigning Riktigt tidigt då vi börjar skriva redan 8.15, håll tummen för mig imorgon! Nu ska jag försöka sova. Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till!

2011-03-21 @ 10:02:39
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0