Onödigt vetande

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Lärarna som lyfter fram matematiken i vardagen tar tillvara på de rika möjligheterna att träna matematiska begrepp och lösa problem" 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Övningstenta 5 (Haha märks det att jag har pluggpaus) 

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Big Brother Live  

4. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Samma som ovanstående ;)

5. Vad har du på dig?

Legging, ett långt linne och en scarfs

6. När skrattade du senast?

När jag såg hur bakfull Joanna var ;)

7. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En tv, en klocka och två stora tavlor.

8. Har du sett något konstigt på sistone?

Idag såg jag röda damen som bor här i Malmö. Hon bär bara röda saker från topp till tå, varje dag!  

9. Vilken var den senaste film du såg?

 "Min låtsasfru" på bio. Hysteriskt rolig - se den !

10. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Ett hus, ett flygplan och en fin paradisö :) 

11. Tycker du om att dansa?

 "... jag dansar aldrig nykter..."

12. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Oj finns många fina namn men just nu är det: Elias & Mira

13. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

 Nej, hade inte fixat avståndet till familj och vänner. 

14. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

 Hej och välkommen Pernilla, nu börjar livet ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0