Visste ni det här om mig?

- Jag älskar struktur, ordning och reda. - Är fruktansvärt rastlös och vill helst att det ska hända saker hela tiden. - Måste träna flera dagar i veckan för att må bra. - Är beroende av choklad. - Är en riktig tävlingsmänniska som hatar att förlora. - Jag har en äldre halvsyster. - Kan sitta och titta på Big Brother live i en hel dag. - Jag har tävlat i luftgevärsskytte, både sittande och stående. - Jag gråter när jag blir arg och besviken. - Älskar stora lyxiga frukostar. - Har aldrig fått ett IG eller ett U på ett prov eller i ett ämne. - Jag sätter grymt höga krav på mig själv och blir besviken om jag inte lever upp till dem. - Funderar på att lägga ner min handbollskariär och ställa skorna på hyllan. - Avskyr pytt i panna och kokt korv. - Måste dricka mitt morgonkaffe för att överleva dagen. - Har stor fobie för fötter. Nå, fick ni reda på något nytt? ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Pernilla!

Vad kul att läsa lite av dig:) det där med halvsyster var något nytt, eller ja, en del var nytt. Hur är det med dig? Kram!

2011-03-03 @ 21:07:14
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Marie

Alltid lite kul med ny information :)

2011-03-04 @ 10:24:45
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0