What a day !

Så underbart väder vi har haft idag. Jobbade i fyra timmar och var utomhus i tre av dem, hur skönt som hellst att vara ute, riktig lyx. Jag hoppas verkligen att våren är här för att stanna nu. Idag ringde även min chef från djurparken om lite mer jobb under helgerna framöver. Så just nu har jag plugget och två små extrajobb inom barnomsorgen och sen djurparksresturangen. Trivs när det är fart, fläkt och mycket inplanerat. 

Efter jobbet idag så hann jag hem och slänga in något att äta innan det var dags för dagens träningspass. Idag var det cirkelgym, vilket är en riktig genomkörare för hela kroppen och jag kommer ha grym träningsvärk imorgon, i love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0